KINDER KLEDINGMERK LAAT 7-JARIGE CEO AAN HET WOORD

Amsterdam, 8 februari 2017 – Nadat SuperRebel Kidsgear vorig jaar een zeer populair t-shirt met de opdruk CEO uitbracht, stellen ze nu een 7-jarige aan als woord- en bedrijfsvoerder. Want wie kan er uiteindelijk het beste de nieuwe plannen van een ambitieus kinderkledingmerk verwoorden? Een expert natuurlijk.

De film, onderdeel van de internationale ‘Be Brave’ campagne, laat de nieuwe 7-jarige Italiaanse CEO zien. Hij arriveert in zijn helikopter en pitcht vervolgens eerst zijn visie bij zijn lieftallige assistentes. Daarna volgt een groter publiek in de boardroom waar zijn verhaal ("We are SuperRebel for a reason") met groot applaus wordt onthaald.

De film, die door productiebedrijf Frequin gemaakt is, werd geschoten op de Zuidas in Amsterdam. Creative Director Lodewijk Varossieau: "Met deze film willen we ons merk bekender maken en verder uitbouwen. We zijn daarom ook op zoek naar nieuwe buitenlandse agenten voor ons merk.”

De film is online te vinden op Instagram, YouTube and Facebook.

Collectie SS17 – Laid back leisure & Aqua
We beloven je dat je overspoeld wordt met aangename verrassingen als je de nieuwe SS17 collectie van SuperRebel KidsGear bekijkt. Duik in de collectie. Be Brave. Als je je onderdompelt, vind je een adembenemende wereld onder de zee, een belangrijk thema in deze collectie. De SS17 laat stoere kleding zien met een relaxte attitude. De prints van SuperRebel zijn altijd uitgesproken en origineel.

Het grijnzende superrebelletje is op zijn best als hij lekker kan genieten en luieren. Gaming, muziek en consoles komen terug in overall prints. En er komen ook een paar zeedieren voorbij. Laidback leisure beschrijft de collectie het best. Maar altijd met een bijzonder detail, materiaal of grappig element. Deze collectie bewijst dat voor sommige mensen het wel degelijk allemaal ‘fun & games’ kan zijn. In ieder geval wel als je een kleine rebel bent. #bebrave

Meer beeldmateriaal vind je op onze Facebook pagina.