BREDAAS BEDRIJF CM PAYMENTS NIEUWE SHIRTSPONSOR NAC.

CM Payments, onderdeel van CM, is de nieuwe hoofdsponsor van NAC. Het Bredase bedrijf heeft zich voor één jaar verbonden aan de Bredase club, maar beide partijen hebben de intentie om langer aan elkaar verbonden te blijven. Het bedrijf werd vrijdagavond gepresenteerd middels een projectie op de Grote Markt van Breda.

CM Payments is als hoofdsponsor de opvolger van Into Telecom, dat sinds de zomer van 2012 op de shirts stond van NAC. „Ik ben vooral blij vanwege de match en het gevoel met CM”, zegt NAC-directeur Justin Goetzee over de overeenkomst met CM. „In de markt was dit een van de mooiste scenario’s, temeer het een Bredaas bedrijf met ambities.”

Jeroen van Glabbeek, een van eigenaren van CM: "Onze verbondenheid met Breda is sterk. Daar past dit hoofdsponsorschap bij. Wij zijn trots op Breda en CM mag hier daarom best wat bekender zijn."

CM is in korte tijd groot geworden in het verzorgen van berichtgeving (onder meer push en sms). Het verzorgt onder meer de televoting voor het Eurovisie Songfestival. CM Payents is een nieuwe tak van CM en richt zich op mobiel betalingsverkeer.

Bij de presentatie van de sponsor vrijdagavond in Breda waren van NAC onder meer algemeen directeur en trainer en technisch manager Robert Maaskant aanwezig. Ook de eigenaren van CM, Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers, waren van de partij. Terwijl ook burgemeester Paul Depla van Breda aanwezig was.

Gr8 Industries heeft samen met NAC Breda de campagne 'Shirt Flirt' ontwikkeld met als doel om een nieuwe shirtsponsor te vinden. Meer dan 600 bedrijven namen deel aan de actie die een groot succes is geworden. Uiteindelijk is een van de eerste partijen die is benaderd met deze campagne ook daadwerkelijk shirtsponsor geworden. Daaruit kunnen we concluderen dat de non-conventionele Shirt Flirt campagne een ongekend succes was. Het was bovendien een perfect voorbeeld van teamwork tussen klant en bureau. Het succes is dan ook voor een groot deel te danken aan de tomeloze support en inzet van NAC directeur Justin Goetzee.