Berry van Nes treedt toe tot RvC NAC.

PERSBERICHT VAN NAC BREDA - De expertise van de Bredase ondernemer Berry van Nes wordt toegevoegd aan de Raad van Commissarissen van NAC Breda. De benoeming van Van Nes werd tijdens de aandeelhoudersvergadering die maandagavond plaatsvond bekrachtigd. Van Nes zal binnen de Raad van Commissarissen de portefeuille Marketing en Commercie voor zijn rekening nemen.

Berry van Nes is geen onbekende voor NAC Breda. Met zijn bedrijf GR8industries bedacht hij namelijk de campagne 'NAC Shirtflirt' in de zoektocht naar een nieuwe shirtsponsor. De campagne waarbij fans en bedrijven zelf de naam van hun eigen bedrijf op het shirt van NAC konden zetten en delen werd een groot succes. Het bracht NAC met vele bedrijven uit de regio aan tafel.

Voorzitter Joost Gielen over de aanstelling van Van Nes: "Met zijn creativiteit en strategische visie is Berry van Nes een echte aanwinst voor de Raad van Commissarissen van NAC. Hij heeft een groot netwerk in de regio en zal binnen zijn vakgebied perfect functioneren als klankbord voor het management, de directie en de RvC. Naast zijn zakelijke netwerk zal Berry ook een schat aan ervaring meenemen op het gebied van (sport)marketing. Wij zijn zeer content dat wij Berry bereid hebben gevonden om onderdeel uit te maken van de Raad van Commissarissen en zijn ervan overtuigd dat hij een zeer waardevolle bijdrage gaat leveren."